Trening og velvære

Lampeland Hotell har fokus på trening og velvære - for medarbeidere og gjester.

Vinterens trening starter opp 16. januar 2019

Onsdager fra uke 3 - uke 15 (12 ganger, fri uke 9)

16.30   Puls / Aerobic   45 min   Stevningsmogen
17.30   Pilates med slynge   60 min   Lampeland Hotell
18.45   Slynge   60 min   Lampeland Hotell

 

Instruktører
Puls / Aerobic timene skal ledes av Ann Karin Buun Kofstad og Linn R. Fuglesang annen hver uke. 
Pilates med slynge og Slynge timene ledes av Linn R. Fuglesang.

Linn er personlig trener og kostholdsveileder, har lang erfaring som trener og instruktør. Hun er positiv, engasjert og flink til å se hvordan du kan få fremgang i treningen.
Ann Karin har jobbet som gruppeinstruktør i 10 år. For det meste har det vært kondisjonstimer for voksne, men hun har også hatt partier for de aller minste.

Pris

Puls / Aerobic   Kr 1260,-
Pilates med slynge   Kr 1740,-
Slynge   Kr 1740,-

 

Rabatt
Ved kjøp av to aktiviteter pr. deltager gis 10% rabatt


Påmelding
Send din påmelding til anne@lampeland.no med fakturaadresse og mobilnummer. Det er begrensede antall plasser på gruppene #Pilates med slynge og #Slynge. 


Puls / Aerobic
Enkel aerobicklasse med eller uten hopp
▪ Flere repetisjoner, og fokuset ligger på å få opp pulsen uten å måtte hoppe hele tiden. Her velger dere selv!

Pilates med slynge // totalt 13 plasser
Pilates er styrketrening hvor indre støttemusklatur bygges opp, stabilitet og kroppskontroll trenes opp.

  • Pilates er skånsomt og alt skjer i takt med pust og tilstedeværelse. Vi har fokus på å kutte tankestress og øke bevistheten på hvordan kroppen jobber, pilates skal derfor også gi energi.
  • Treningsformen passer alle uansett utgangspunkt!»
  • Sammen med slynge i deler av timen setter vi sammen det beste fra begge treningsformer for å bygge styrke og stabilitet.
  • Timen avsluttes med en god strekk i slynge og avspenning.

Slynge // totalt 13 plasser
Slyngetrening er styrketrening med fokus på kroppskontroll og oppbygging av indre støttemuskulatur.

  • Det vil bli grundig opplæring i bruken/ innstilling av slynge.
  • Du kan regulere øvelsene ved å variere kroppens vinkel mot underlaget derfor passer slynge for alle. Du bruker hele kroppen i alle øvelsene.
  • Alle øvelsene gjøres i slynge og det blir en variasjon av kondisjon og styrke avhengig av hvordan timen legges opp. Progresjonen økes i takt med gruppas prestasjon.
  • Alle blir individuelt fulgt opp. Slynge har lenge vært brukt innen fysioterapi og opptrening, men har de siste årene også økt i popularitet innenfor vanlig trening.
  • Bruksområdet er variert og gevinsten av treningen er stor.

PT-timer
Ta kontakt med Linn for å få et treningsopplegg tilpasset deg!
Mobil: 41 59 74 84 // Mail: linnrj@live.no